Biblioteques Municipals

Des de les biblioteques Municipals de Reus es vol tractar temes tan importants com són la qualitat i la igualtat de gènere a partir d’un projecte anomenat ALTAVEU, on es vol acostar la lectura als nens i nenes de la nostra ciutat.

La biblioteca s’acosta a l’escola amb unes activitats molt engrescadores i relacionades amb els objectius de desenvolupament sostenible de l’ONU, a partir de contes i llibres que ens deixen a les escoles per treballar-ho generant una idea per poder millorar el món. A quart hem assistit a la sessió que, sobre les rodes d’una bicicleta, ens han portat casa de la ……. i amb el vídeo i unes titelles, ens han fet reflexionar sobre la importància del dret a estudi, al no sexisme i la visualització de les dones en segons quins llocs i àmbits. Per l’aula ens han deixat les dues capses plenes de llibres per seguir treballant aquest bonic projecte i traient idees que quedaran exposades a la Biblioteca Xavier Amorós de la nostra ciutat.