BANC DE L’AMISTAT

El banc de l’amistat de l’escola es un lloc emblemàtic del nostre pati de primària, per aquest motiu vam demanar la col·laboració voluntària per dissenyar un cartell que remarqués aquest espai. Els dibuixos presentats estan exposats al rebedor de l’escola. Tots són molt bonics i ha estat molt difícil decidir quin és l’escollit. Finalment el dibuix que es farà en cartell  és el de l’Andreu Jaques de 5èC.

Esperem que us agradi aquesta iniciativa i que aquest banc realment senveixi perquè ningú es senti sol al pati.

Moltes gràcies a tots els participants.