A l’escola treballem els ODS

La nostra escola des del seu naixement ha apostat pel respecte i la conservació del medi natural, sense oblidar els valors que fan possible la bona convivència entre persones.

Volem compartir amb vosaltres els objectius comuns que marcaran l’agenda d’acció global pel desenvolupament fins a l’any 2030. Són 17 i com una imatge val més que mil paraules us els presentem en cartell.

Us expliquem una mica més…

Els ODS són els Objectius de Desenvolupament Sostenible, creats per les Nacions Unides i promoguts mundialment per 193 estats. Es vol aconseguir transformar el nostre món per a fer-lo més sostenible. Es pot aconseguir treballant des de tres eixos interconnectats: el creixement econòmic, la inclusió social i la protecció del medi ambient.