5 de juny Dia Mundial del Medi Ambient

Des de l’escola ens adherim a les iniciatives del Dia mundial del medi ambient que es commemora cada any el 5 de juny.

Som conscients de que ens trobem en un moment d’emergència climàtica. Volem animar a tothom a fer front a aquest problema greu que afecta a milions de persones arreu del planeta.

Demanem fer canvis d’hàbits sempre que puguem per eliminar la nostra contribució a l’escalfament global.

La Xarxa d’Escoles Verdes de Reus de la qual formem part ha preparat un vídeo fet en comú per insistir i educar en la protecció del medi ambient. Us el presentem amb molta satisfacció per la feina ben feta. Ara toca que arribi a totes les llars com una taca d’oli i provoqui canvis notables.

Vídeo Xarxa Escoles Verdes de Reus

També podeu gaudir del vídeo “Hagamos historia el 5 de junio“.