Crit unànime en favor de la pau

Enfront de les armes, la paraula
Enfront de la guerra, la pau

Alumnes i famílies de l’escola s’han adherit aquest divendres 17 de novembre a les concentracions que s’han celebrat arreu del país, davant dels centres educatius, per reclamar la fi de les hostilitats entre Israel i Hamàs.

La guerra que assota de nou la franja de Gaza, Cisjordània i Israel és només l’enèsim capítol d’un conflicte sagnant que sembla no tenir fi. I com sempre, malauradament, els civils -inclosos els infants- en són les principals víctimes. Per aquesta raó, i davant la tragèdia de palestins i israelians, des de l’AFA s’ha decidit sumar-se a la crida emesa per sindicats de mestres i estudiants en favor de la pau.

Durant la concentració, una representant de les famílies de l’escola ha llegit un comunicat en què se subratlla la importància del diàleg en la resolució dels conflictes i s’exigeix un alto el foc. Després, s’ha celebrat un minut de silenci en què alumnes i famílies han mostrat cartells pacifistes.

Seguint la convocatòria hi ha hagut un equip de televisió de la Xarxa Audiovisual Local, i diversos alumnes han pogut expressar-los la seva opinió sobre el conflicte a Palestina.

Des de l’AFA s’insisteix a treballar una educació per la pau i a conscienciar els infants en els valors antibel·licistes.

Entrevista de La Xarxa:

Imatges de la concentració: