Acollida

SAM (Servei d’Acollida Matinal)

• És un servei optatiu d’acollida matinal (de 7.20 h a 9.00 h) per a les famílies de l’escola. Aquest servei també està contractat per l’AFA amb l’empresa Valors, que porta la gestió amb el vistiplau del Consell escolar.
  • Se’n pot fer ús des de l’inici de curs, excepte els infants d’I3, que el podran utilitzar a partir d’octubre.
  • MODALITATS DE PAGAMENT. Hi ha diverses modalitats de pagament en funció del seu ús i de la franja horària definida:
Servei 1 h 40 min
(de 7:20 h a 9:00 h)
1 h 15 min
(de 7:45 h a 9:00 h
0:30 min
(de 8:30 h a 9:00 h)
Acollida matí (5 dies) 37,00 € 31,00 € 23,00 €
Acollida matí (esporàdic: menys d’1 dia) 3,6 € 2,6 € 2 €
  • INSCRIPCIÓ: Per fer ús del servei de manera fixa, cal haver fet la inscripció mitjançant l’aplicatiu de Valors, seguint aquests passos:
    • Registrar-se dins l’aplicatiu: Inscripcions.somvalors.com
    • Seguir les instruccions del PDF Instruccions. El Codi que cal introduir és HEU1010
    • Un cop registrats, clicar sobre l’accés directe “NOVA INSCRIPCIÓ”
    • Seleccionar “ACTIVITATS EXTRAESCOLAR”
    • A l’apartat “ACOLLIDA MATINAL” seleccionar la franja horària.

Les seves funcions principals són:

• Tenir cura dels infants que utilitzen el servei.
  • Disposar de material que ofereixi possibilitats de joc i entreteniment.
  • Mantenir contacte amb l’equip coordinador per establir un lligam amb la línia pedagògica de l’escola.