Menjador

Aquest servei és gestionat per l’empresa Valors.

INSCRIPCIÓ AL SERVEI DE MENJADOR

Per fer ús del servei, cal haver fet la inscripció mitjançant l’aplicatiu de Valors, seguint aquests passos:

• Registrar-se dins l’aplicatiu: Inscripcions.somvalors.com
  • Seguir les instruccions del PDF Instruccions
  • El Codi que cal introduir és HEU1010
  • Un cop registrats, clicar sobre l’accés directe “NOVA INSCRIPCIÓ”
  • Seleccionar “MENJADOR CURS”
  • Triar els dies de la setmana.

PREU I INSCRIPCIONS

• Per fer ús del servei, cal haver fet la inscripció .
  • El preu d’usuari fix és de 6,73 euros/dia. (Inclou àpat i monitoratge). En el cas d’ús de menjador esporàdic el preu serà de 6,90 euros i el pagament haurà de ser al moment o domiciliat a final de mes. Es consideren alumnes fixes als qui facin ús del servei de menjador un mínim de dos dies a la setmana.
  • Si un nen o nena ha de fer ús del servei de menjador esporàdicament, cal que ho avisi abans de les 9:30 h del matí via telefònica o per e-mail a hgilabert@somvalors.com, escrivint el nom i cognoms i curs de l’infant.
  • El pagament del servei s’efectuarà anticipadament i mitjançant domiciliació bancària entre el dia 1 i 5 de cada mes, menys al setembre, que es cobrarà juntament amb el rebut d’octubre.

ESPECIFICITATS ALIMENTÀRIES

• En cas d’intolerància i/o al·lèrgia alimentària és imprescindible lliurar la fitxa corresponent degudament complimentada amb l’informe mèdic on indiqui el tipus d’al·lèrgia o intolerància i quins són aquells aliments que l’alumne no pot ingerir o tenir contacte.
  • En cas de dieta temporal, cal informar abans de les 9:30 h del matí per correu electrònic a hgilabert@somvalors.com.

ABSÈNCIES I DEVOLUCIONS

• Sempre que es comuniqui la notificació d’absència abans de les 9:30 h del matí al telèfon o al correu electrònic que us facilitarem, es tornarà la part del menú corresponent a l’alimentació, comptant des del primer dia d’avís. L’import a retornar serà de 2,00 €.
  • A partir del 5è dia consecutiu de baixa, l’import a retornar serà del 100%.

EXEMPLE de menú:

• Els plats remarcats són aquells que han escollit els infants.