Qui som? Contacte

Qui som?

L’AFA és l’associació de famílies de l’escola Heura. Totes les famílies de l’escola en formem part, ja que som una AFA solidària.

Què vol dir que l’AFA és solidària?

Significa que les despeses de material escolar, les excursions i colònies estan incloses en la quota mensual de material i sortides, que es cobra a través de l’AFA. D’aquesta manera es possibilita que tots els infants participin plenament del projecte pedagògic de l’escola amb igualtat de condicions.

Partint d’aquest principi, ser una AFA solidària vol dir que tots els infants de qualsevol curs paguen la mateixa quota mensual de material i sortides, i aquesta no es veu incrementada en cursos concrets de l’escolaritat degut a activitats extraordinàries. És a dir, la quota no varia segons el curs ni les activitats. Dos exemples d’això són: poder oferir un segon curs de piscina (2n de primària) del programa “Jo nedo”, del qual l’Ajuntament de Barcelona només en subvenciona un (1r de primària), o poder marxar de colònies més dies dels habituals com a comiat de l’escola l’alumnat de 6è d’EP.

Funcions de l’AFA

• Elaborar un pressupost anual i administrar els ingressos.
  • Convocar els pares i mares representants dels cursos: cada classe tria les persones que els representaran i faran d’enllaç entre la resta de famílies, l’AFA, l’equip docent, etc., a més de promoure activitats per afavorir el coneixement i relació entre les famílies de la classe.
  • Cooperar i donar suport a les activitats educatives del centre.
  • Contractar l’empresa de l’espai migdia.
  • Organitzar les activitats extraescolars, així com, si s’escau, el casal d’estiu.
  • Convocar mensualment una reunió de Junta, a la qual hi assisteixen els familiars representants de cada classe i la resta de famílies que volen i/o poden.
  • Convocar una Assemblea General Anual i, si s’escau, reunions extraordinàries per tractar temes puntuals.

Integrants de la junta

Presidència Secretaria Tresoreria Vocals
Mireia Sánchez

Jaume Sabaté

Marta Santamaria

Laura Morral

Miquel Juan

Paula Caballero

August Esteban

La Junta Directiva va ser escollida el 27 de novembre de 2022, per un període de 3 anys.

Quota mensual de material i sortides

• Amb la quota mensual de material i sortides es paga:
    • Material fungible que l’alumne necessita (papers, cartolines, llapis, material pels tallers, etc.),
    • Celebració de les festes populars,
    • Sortides i colònies,
    • Contractació de la persona de suport a l’AFA – Secretaria,
    • Gestió dels rebuts,
    • Assegurança per a l’alumnat,
    • Quota anual com a associats a l’Afaac,
    • Material per la farmaciola i assimilats,
    • Leasing: lloguer de la fotocopiadora.

Fes-te soci/sòcia de l’AFA!

• S’hi poden associar totes les famílies amb fills o filles que estudien a l’escola.
  • Amb la quota anual d’AFA es paga:
    • Despeses generals de l’AFA,
    • Projecte Heura Solidària.
  • Altres serveis que ofereix l’AFA:
    • Administració: L’AFA té una persona contractada que està a l’escola cada matí i que té un horari d’atenció de 9 h a 10.30 h i les tardes de dimarts, dimecres i dijous de 16.30 h a 18:00 h.
    • Servei d’acollida matinal (SAM): Al matí s’ofereix servei d’acollida per a tot l’alumnat de l’escola, de 7.20 h a 9 h, amb tres franges possibles:
      HORARI FIX ESPORÀDIC
      7:20 h a 9:00 h 37,00 €/mes 3,60 €/dia
      7:45 h a 9:00 h 31,00 €/mes 2,60 €/dia
      8:30 h a 9:00h 23,00 €/mes 2,00 €/dia
    • Servei de menjador: L’AFA amb l’aprovació del CE, treballa, actualment, amb l’empresa Valors per gestionar el servei de menjador i les activitats del migdia. El dinar és elaborat en el mateix centre pel servei de cuina.
    • Activitats extraescolars: Les activitats extraescolars s’ofereixen a partir de I4.
    • Casalet d’estiu: S’ofereix un casalet d’estiu pels infants el mes de juny, quan hi ha jornada intensiva a l’escola fins a les 16:30 h.
    • Casal d’estiu: A l’estiu, l’AFA organitza i ofereix un casal que es realitza a la mateixa escola.
  • Preu
    • Quota de material i sortides (deu mensualitats per alumne): 40,80€.
    • Quota anual d’AFA (una vegada a l’any – febrer – per unitat familiar): 10€
  • Passos que cal seguir per ser soci/sòcia de l’AFA:

• Secretària: Hèctor Gilabert i Del Campo
  • Correu electrònic: hgilabert@somvalors.com