Comissions, tasques i delegats de classe

Comissions

Per dur a terme les diferents activitats i tasques que l’AFA organitza, és necessària la participació de les famílies. Aquesta participació s’articula a través de les diverses comissions, que es constitueixen cada principi de curs, i de les tasques que s’encomanen a les famílies de les diverses classes de l’escola:

Si voleu més informació o voleu participar en alguna comissió us podeu adreçar al correu de l’AFA (afaheura@gmail.com) i la comissió contactarà amb vosaltres.

Tasques per classe

Famílies de P4 i P5

Dinamització de la geganta

Famílies de 3r

Revista Enfila’t

Famílies de 1r

Elaboració del carnestoltes

Famílies de 4t

Festa de fi de curs

Famílies de 2n

Jornades culturals

Famílies de 5è

Mercat de la puça i benvinguda a les noves famílies

Delegats i delegades de classe

Les persones delegades de cada curs són dues persones escollides a la primera reunió de famílies de la classe. Les seves funcions són:

• Fer d’intermediari entre el tutor i les famílies de la classe:
    • 🔁 Rebre informació de la tutoria de la classe i canalitzar-la a la resta de famílies o a la Junta de l’AFA.
    • 💡 Informar el tutor de propostes, iniciatives o inquietuds del mateix grup.
    • 🔗 Fomentar la participació de les famílies de la classe en la dinàmica de l’escola, per exemple en les comissions de l’AFA.
  • Fer d’intermediari entre les famílies de la classe i l’AFA:
    • 💢 Mantenir relació amb la Junta mitjançant, com a mínim, una reunió mensual.
    • 💡 Exposar a les reunions de la Junta les propostes de les famílies de la classe.
    • 🔁 Informar de les reunions de l’AFA a la resta de famílies.
    • 🔎 Verificar que la informació que lliura l’AFA arribi a totes les famílies.