DENIP 2023

El 30 de gener es commemora el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), en record de l’aniversari de la mort de Gandhi.

A l’Escola Espiga ho hem celebrat al matí amb diferents activitats a les aules: lectura de contes, visionat de pel·lícules, cinefòrums.

A la tarda hem sortit al pati a fer l’acte comú, amb la lectura del manifest, la lectura del poema “Podries” de Joana Raspall i l’audició de la versió musicada pel grup “Roba estesa“. (Si cliqueu a la imatge, podreu veure algunes fotos).

El DENIP proposa una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *