MOSTRA POÈTICA

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Coincidint amb l’arribada de la primavera, aquest 21 de març l’Escola Espiga s’ha volgut sumar a la celebració del Dia Mundial de la Poesia, diada establerta per l’UNESCO el 16 de novembre de 1999, com un reconeixement al paper de la poesia com a mitjà per satisfer les necessitats estètiques del món actual; i en homenatge a tothom qui manté viva la poesia com a una de les manifestacions artístiques més elevades de l’esperit humà.

L’alumnat de l’Escola ha triat i s’ha preparat poemes per recitar-los a companys i companyes d’altres cursos, seguint els mateixos agrupaments que ja tenen establerts per altres activitats que realitzen amb assiduïtat, l’apadrinament lector i l’artístic.

Ha estat una tarda exquisida, en què la llengua catalana ha estat la protagonista i que l’alumnat ha aprofitat per conèixer una mica més la grandesa d’aquest gènere.

Totes i tots hem gaudit molt d’aquesta iniciativa.

Gràcies a tothom !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *