El caràcter d’aquesta pàgina és bàsicament informatiu.
En aquesta secció es fa una referència directa a qüestions de salut que afectin directament a l’alumnat de l’Escola.
AUTORITZACIÓ MEDICACIÓ
(1) Resolució de 20 de juny de 2019, per la qual s’aproven els documents per a l’organització i la gestió dels centres per al curs 2015-2016, diu textualment, al punt 1.2 de l’apartat “Seguretat i salut”, el següent:
“Per poder administrar medicaments als alumnes, sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu, cal que els pares, mares o tutors legals aportin un informe mèdic on consti el nom de l’alumne, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració. Així mateix, els pares, mares o tutors legals han d’aportar un escrit on es demani, al director o directora del centre educatiu, l’administració al fill o filla del medicament prescrit d’acord amb les pautes que constin en l’informe esmentat, i se n’autoritzi l’administració als docents del centre… En aquest sentit cal assenyalar que els docents només podran fer accions que no requereixen cap titulació sanitària i que les poden fer els pares, mares, familiars o cuidadors en general, sempre que hagin tingut un ensinistrament previ”.
Us recordem també que, segons les NOFC de l’Escola:
- El/la nen/a amb febre, polls o amb malalties infeccioses no pot venir a l’escola.
- No podem guardar cap medicament a la nevera.
AL·LÈRGIES I/O INTOLERÀNCIES
- S’ofereixen menús adaptats a les al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries de l’alumnat.
- És imprescindible el certificat mèdic per poder atendre qualsevol tipus d’al·lèrgia i/o intolerància. També caldrà l’autorització de la família si cal seguir un protocol específic o administrar alguna medicació (Autorització Medicació).