ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC)

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) delimita i concreta les accions que es duen a terme a la nostra Escola per assolir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu. L’EDC cobreix tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius.

L’EDC comprèn dos apartats:

• Estratègia:
    • Partint de la diagnosi del centre (per conèixer d’on partim), dels objectius que marca el PEC i dels objectius que marca el Pla d’Educació Digital de Catalunya, seleccionarem i prioritzarem els objectius a mitjà termini (3 o 4 anys).
    • Després farem la planificació de les accions concretes per arribar a aconseguir aquests objectius.
    • Periòdicament, farem l’avaluació del seguiment de tot aquest procés per si cal modificar i millorar l’EDC.
  • Cultura Digital:
    • On es recolliran les accions ja consolidades a l’Escola, plans, protocols, normatives, etc.