CONSELL D’INFANTS I JOVES

El dijous 1 de desembre a les 10:00 h del matí s’ha fet la Constitució del Plenari a la Sala de Sessions del Palau de la Paeria. Infants i joves han exposat davant l’alcalde i diferents representants polítics les seves propostes de millora de la ciutat i els compromisos que adquireixen, així com tot el que es vol treballar aquest curs des del Consell d’infants i de joves.

A l’acte hi han assistit representants de l’Escola Espiga, concretament els alumnes de cicle superior Roc Jové i Àngel Esquerda.

L’acte s’ha retransmès en directe i estarà obert al Canal de YouTube de la Paeria perquè ho pugueu mirar en qualsevol moment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *