Pla de Comunicació

L’Escola té establerta la imatge de centre per materials impresos de l’alumnat, inici i peus de pàgina de documents, signatura al correu de centre, circulars…

L’equip directiu del centre vetlla per preservar el dret a la desconnexió digital dels docents i la resta de persones i entitats amb qui mantenim comunicació. En conseqüència, s’evita enviar correus electrònics o missatgeria instantània en dies no laborables i fora del marc horari establert pel Departament d’Educació per les Escoles (9h a 17h). Amb aquesta finalitat, la funció de programar l’enviament de correus electrònics en una data i hora específiques ens permet respectar aquest dret sense fer minvar l’eficiència en la gestió administrativa, econòmica i acadèmica del centre.

El centre disposa de diversos canals de comunicació entre les famílies, l’Escola i l’alumnat. En aquestes comunicacions, se segueix el protocol establert amb la normativa de protecció de dades pel tractament de dades personals i l’ús d’imatge i veu.