Trick or Treat

La setmana passada vam celebrar una tradició anglesa, el Halloween- vam anar per les cases a fer el “trick or treat”. Una família anglesa de la nostra escola va aportar aquesta tradició i costum de la seva família perquè la coneguessin els infants de l’Escola el Bosc de Mont-ral. Vam passar el matí molt divertit amb diverses famílies de parla anglesa establertes a Mont-ral. Ens vam disfressar i vam anar cantant per les cases.

El “trick or treat “ es tracta d’un joc de paraules en anglès difícil de mantenir. Els infants anglesos diuen aquestes paraules quan passen disfressats per les cases la nit de Halloween (vigília de Tots Sants) per aconseguir propines, regals o dolços a canvi de no fer bromes ni entremaliadures.

Coneixement de cultures i tradicions d’arreu del món que ens enriqueixen, no deixant de banda en cap moment la nostra estimada Castanyada.
Volem donar les gràcies a la família Ishaya i amistats per tot l’esforç i acompanyament.