Aprendre a l’escola rural

Aprendre a l’escola rural és un regal, cada dia ho tenim més clar, veure com aprenen els infants de l’Escola El Bosc de Mont-ral en els diferents entorns i ambients d’aprenentatge és tot un luxe; observar com activen els aprenentatges, com es motiven uns als altres, com tenen ganes de descobrir, de llegir, d’escriure, com treballen sols, en grup o en petit grup, com s’autoavaluen, com es coavaluen i s’autoregulen ells sols i soles independentment de la seva edat biològica …Nosaltres les mestres, per sort,  cada dia aprenem dels nostres petits genis.

foto de Escola El Bosc de Mont-ral- ZER El Francolí.  foto de Escola El Bosc de Mont-ral- ZER El Francolí.

foto de Escola El Bosc de Mont-ral- ZER El Francolí.