Setmana de la ciència.

L’escola el Bosc de Mont-ral s’ha volgut afegir a la  celebració de la setmana de la ciència que s’ha portat a terme a tot Catalunya dels dies 13 al 19 de novembre. Aquesta setmana dedicada a la ciència està pensada per despertar i potenciar l’interès del jovent vers aquest àmbit.

Aquest any els alumnes del grup dels grans han triat un experiment i l’han preparat tant a casa com a l’escola per poder-lo realitzar davant de la resta de companys i companyes. Un globus que tot i cremar-lo amb una espelma no es peta, un bava llefiscosa que s’aconsegueix barrejant diferents elements , una bossa  màgica  plena d’aigua que tot i punxar-la amb uns pinxos  no es rebenta i un guèiser de soda que no era dels d’Islàndia sinó del pati de l’escola.

El infants del grup del petits i mitjans van poder jugar amb un plat de llet màgica que escampava els colors d’una manera molt artística.

També han realitzat un taller de sabons naturals a càrrec de la Silvestrina que els va explicar tota la química que hi ha en l’elaboració d’un sabó i que els va guiar en aquesta tècnica  que requereix precisió ,paciència i cura.

Bava llefiscosa

Bossa màgica