Projecte Apropa’t -col·laboració amb el Museu d’Alcover.

Aquest curs 20/21 l’Escola el Bosc de Mont-ral està participant amb el Museu d’Alcover amb un projecte pilot de col·laboració anomenat PROJECTE APROPA’T, el qual es basa en la relació del centre educatiu i museu per convertir el patrimoni cultural, el coneixement, el llenguatge museogràfic i els oficis que hi ha al voltant i dins de cada museu, en un món d’oportunitats per generar contextos d’aprenentatge innovadors que estimulin el treball competencial i dotin de sentit i autenticitat els projectes que realitza l’alumnat dins al centre.

Des de l’escola el Bosc estem treballant la geologia del Triàsic de les muntanyes de Prades ara fa 240 milions d’anys i l’entorn dels pobles d’Alcover i Mont-ral, la història del temps i la seva evolució, la seva transformació i l’impacte ambiental en el territori proper.

Com podeu observar en la nostra visita a la Cantera del Lucas de Mont-ral aquesta setmana i els nostres tallers amb diferents experts que aquest trimestre van venint a l’escola per explicar-nos més sobre els diferents temes.

Aquest curs estem rebent tot amb el suport i l’assessorament de l’equip de formació del Museu d’Alcover i els Centres de Recursos Pedagògics del territori.