Els tallers d’aprenentatge a l’escola

Aquests curs està sent un any complicat per poder fer activitats a l’exterior i sortides amb els infants, famílies i experts. Tot i les dificultats, mesures i restriccions que hem de prendre pel tema COVID-19, a l’escola no hem deixat de proposar idees, propostes d’activitats i tallers als alumnes.

Aquests mesos hem promogut TALLERS D’APRENENTATGE amb un sol membre de la família i amb diferents experts externs, hem realitzat,

• Tallers de fusteria on hem construït gràcies a l’Àlex, pare de la Lucia, una cuineta pel pati.
  • Tallers de metodologia Waldorf on hem après contes i rimes molt divertida gràcies a la Marta, mare de l’Alai.
  • També hem fet amb un expert extern, en Jesús de l’Associació per a la Conservació dels Ecosistemes Naturals ,un taller sobre reciclatge on hem pogut recollir i pesar el plàstic que hi ha per les muntanyes de Mont-ral reduint la contaminació mediambiental.
  • Aquestes setmanes hem realitzat un altre taller amb un biòleg i geòleg, en Jaume, que ens ha explicat la formació i la història de les muntanyes de Mont-ral i Prades, i ens ha ensenyat  alhora la diferència i les semblances de les roques, minerals i fòssils.
  • En breu, oferirem un taller de Ioga, amb la Menchu, mare de la Isis i Nut.

Mentrestant esperem que les coses millorin per poder fer sortides una mica més lluny del nostre municipi i així poder visitar els museus de la zona.