Millores al jardí i a la zona exterior

Seguim millorant el nostre jardí de l’Escola El Bosc, aquest cop amb la introducció de 2 arbres fruiters; la prunera i el cirerer, diferents varietats d’espígols i amb una zona de bambú.
Totes aquestes ampliacions ens ajudaran a treballar i a reconèixer els cicles dels arbres, la floració, les estacions, etc. Incidir amb el nostre context natural i amb el nostre medi natural proper és una de les millors maneres de créixer i evolucionar com a éssers humans.
La co-creació de la zona exterior amb el comitè ambiental d’escola Verda i amb la comunitat educativa és un procés lent i acurat, creiem que no hem de córrer, que necessitem del nostre temps, però si aprenem a mirar amb ulls de futur, sabem que tindrem tard o d’hora una zona exterior d’aprenentatge preciosa, màgica, especial, pensada, feta i portada a terme per cada un dels nostres infants i amb les aportacions de la tota la comunitat educativa i entorn.