La Diada de Sant Jordi

El dia de Sant Jordi va ser una dia molt especial per l’escola El Bosc. Els infants van treballar poesies durant la setmana, tant al bosc com a dins el centre, i durant la Diada les vam recitar i les vam deixar exposades al jardinet del costat de l’escola perquè tothom que vingui a Mont-ral les pugui llegir.
A la tarda vam poder gaudir de la representació de l’espectacle de titelles; L’Antiquotidianitat, a càrrec de l’ Eudald Ferré. Moltes gràcies a la ZER El Francolí per subvencionar-nos aquest magnífic espectacle.
I la nostra parada de llibres i roses a l’exterior de l’escola va fer el dia de Sant Jordi molt bonic.