Inici campanya gofundme

Us adjuntem l’enllaç de la campanya gofundme que hem creat des de l’AFA i l’Escola El Bosc de Mont-ral per aconseguir un dels nostres somnis per millorar la nostra zona exterior. Ens agradaria poder comprar una estructura de fusta homologada i natural per què els infants poguéssim desenvolupar el joc simbòlic en el màxim de les seves capacitats.

Ens ajudeu a fer difusió? podeu enviar-ho a totes aquelles persones (familiars, amics, coneguts) que coneixeu i que aquestes alhora, puguin enviar-ho al màxim número de gent.

Realment volem que això sigui una col•laboració i un esforç de TOTES les famílies, amics, amigues, coneguts, conegudes i simpatitzants amb el nostre projecte educatiu per promoure aquest enllaç i unir-se per tractar de recaptar fons per a aquest projecte. És important i gratificant que cadascú sigui alhora una xarxa unificadora.

Gràcies.