Rosa Sensat i Vilà. Quan l’educació s’arrela a la vida

El curs escolar 2022-23 l’escola es va fer Escola amiga de Rosa Sensat, promogut per l’Associació de mestres Rosa Sensat. L’Associació és referent en el món de la pedagogia, promou la xarxa entre escoles, la formació del professorat i ens dona accés a molta informació a través de les seves revistes i llibres.

Aquest any per tal de celebrar el 8M, Dia de la dona, s’ha portar a l’escola una exposició d’una dona referent en el camp de la pedagogia, Rosa Sensat.

El dia 4 de març al migdia vam inaugurar l’exposició amb el claustre de mestres i amb la presència d’una sèrie de convidades i convidats. La inauguració va córrer a càrrec de la Sra. Presidenta de l’Associació de mestres Rosa Sensat, Mar Hurtado i de l’expert en Rosa Sensat, David Pujol, el qual ens va fer l’explicació sobre la vida d’aquesta gran pedagoga.

A més a més també va haver-hi la prèsencia de la Regidora d’Educació, Judit Fontanillas, i la Regidora de Cultura, Laura Girona, així com la Núria Vaqués, en representació del Departament d’Educació. Les companyes de la llar d’Infants també van venir a gaudir d’aquesta bona estoneta.

Va iniciar l’acte la Directora, tot seguit va donar la paraula a la Presidenta i després vam escoltar les explicacions del David Pujol. Finalment vam tancar l’acte amb un pica-pica.

Durant tota la setmana hi va haver l’exposició oberta a tothom a la biblioteca de l’escola.

L’Associació ens va obserquiar amb aquests dos llibres que ja formen part de la nostra biblioteca.

Clicant a la imatge podeu veure algunes imatges.

Notícia a Canal Camp