MUSICAL IMAGINE A DRAGON

Com és tradició des de l’any 2011, l’escola Abel Ferrater, l’escola de musica i el col·legi Sant Rafel treballen junts per poder realitzar el musical.

Els dies 11 i 12 de maig es representarà el musical al convent de les arts d’Alcover .Els nens i nenes de 4t faran el musical juntament amb el CorX, Cor de grans i l’extraescolar de musical.

L’alumnat assajarà a l’aula amb el mestre Salvador els aspectes musicals, i la pronunciació i les traduccions amb la mestra d’anglès Conchi. Hi haurà algunes sessions que els nens i nenes de 4t les faran amb el director del musical  Albert Cid i l’escenògrafa Irene.

Alguns alumnes actuaran amb petits papers i faran un breu solo. També hi haurà molt de moviment damunt de l’escenari. Alguns caps de setmana farem assaigs generals per veure l’espai i com queda. Si voleu veure el musical, l’entrada només valdrà tres euros, així que afanyeu-vos!

Equip de redacció del taller de reporters de 4t: Marina Casas, Iratxe Ruiz i Biel González.

Imagine a Dragon - Matinee - Saturday, February 10th, 2024 | Alki PTA  Musical