Celebrem el 8M

El dilluns 4 vam inaugurar l’exposició “Rosa Sensat i Vilà. Quan l’educació s’arrela a la vida”. Durant tota la setmana es va poder visitar a la biblioteca de l’escola.

El dimecres 6 de març, des del taller d’art de 6è, l’alumnat va elaborar un mural molt especial per recordar-nos a tots i a totes la lluita per aconseguir la igualtat de drets entre dones i homes.

Durant unes setmanes també tenim a l’escola la maleta de les Dones científiques, que ens ha deixat en préstec el CRP del Tarragonès.

En ella hi podem trobar un lot de llibres, diversos CDs amb pel·lícules i un joc de bates blanques per ajudar a vivenciar el rol de les dones científiques.

El dia 8 de març vam assistir a la lectura del manifest que organitzava l’Ajuntament de la Selva del Camp. Tot seguit, es van llegir altres textos per part del Grup de dones de la Selva, la colla Sardanista i la Colla de Diables.