L’últim dia de classe amb els alumnes de 6è va ser molt divertit. A primera hora vam jugar un partit de bàsquet entre alumnes, famílies i mestres, i després vam fer un partit de futbol. Vam passar una estona molt agradable, plena de rialles i bon ambient. Per acabar la jornada, vam compartir un pica-pica tots junts. Desitgem a tots els nois i noies molta sort i felicitat en la seva nova etapa a l’ESO.



