INICIACIÓ MUSICAL
07/10/22Etapa que habitualment va dels 6 als 8 anys. Aquí els infants s’inicien en la lecto-escriptura musical, així com la interiorització de la regularitat de la pulsació i moltes coses més.
Etapa que habitualment va dels 6 als 8 anys. Aquí els infants s’inicien en la lecto-escriptura musical, així com la interiorització de la regularitat de la pulsació i moltes coses més.
La sensibilització és una etapa molt important per adquirir sensorialment els coneixements musicals bàsics a través de l’experiència i la creació de vivències.
Els nostres petits van “in crescendo”
Els dissabtes 14 i 21 de maig, la nostra escola va fer un vermut-concert a la Biblioteca Pare Ignasi Casanovas. Van ser unes audicions breus, a tres quarts d’una del migdia, on es van poder sentir diferents alumnes de l’escola tocant el violí, la flauta, la guitarra, el clarinet, el piano i el saxo. De públic hi havia sobretot els pares dels intèrprets del concert i alguns professors de l’escola, i després del concert tots plegats vam poder gaudir d’un pica-pica que la biblioteca ens va oferir molt amablement.
Felicitats a tots els participants, va ser molt bonic i ho van fer tots molt bé!!
Dimecres 4 de maig a les 20h, vam fer el Concert de portes obertes. S’havia de fer a la Plaça Gran U d’octubre, però ens vam haver de traslladar a l’Auditori Maria Espinalt de l’escola per la pluja.
Aquest concert, pretén ser un tastet de totes les especialitats instrumentals que tenim. Aquí teniu algunes imatges del què va donar de si.
Aquesta setmana comencem les portes obertes de l’Escola de Música. Podeu veure l’escola per dins en el següent enllaç:
També podeu veure en directe la feina que fem, aquest dimecres a les 20’00 h. al porxo de l’Ajuntament .
El passat 27 d’abril vàrem anar a oferir un petit concert a la residència l’Onada “Cal Jorba” de Santpedor. Hi van participar alumnes d’Aula de música: el Joan, la Ma Carmen, la Montserrat, l’Eloy i l’Andreu; els van acompanyar les professores Montse i Belen.
Ven tenir un públic extraordinari que cantava i coneixia quasi totes les cançons: La Gavina, Volver, Volare, el cant dels ocells, etc… Vàrem acabar tots junts cantant el Virolai, les àvies i avis de la residència també ens hi van acompanyar.
Sempre és bonic participar en aquests actes. Felicitats a totes i tots
L’Escola Municipal de Música de Santpedor volem expressar el nostre més sentit condol a tota la família de l’Esther, en especial a la seva filla Meritxell i el seu espòs Jordi.
Santpedor,26 d’abril de 2022