Cantada contra la violència de gènere

Un any més els alumnes de l’escola han participat en l’acte contra la violència de gènere.

Aquesta acte s’ha dut a terme el passat dimecres 22 de novembre. Va començar a les 6 de la tarda amb la cançó “Suddenly Seymour” interpretada pels alumnes de les corals de la nostra escola, per donar pas a la lectura del manifest i de les 44 víctimes de violència de gènere.

Va ser la Núria Barba (regidora d’igualtat) qui en va fer la lectura i va demanar voluntaris i voluntàries per encendre una espelma per cada víctima i posar-la al llaç lila que es va posar a l’escenari.

Tot seguit, els alumnes de l’escola van cantar una segona cançó: “Maria se bebe las calles” i per acabar es va fer una flahsmob on va participar tothom qui va voler.

Us deixem l’enllaç de les fotos.

Cantada contra la violència de gènere

Concert de Nadal de les Formacions

 

El dissabte 17 de desembre a les 17.00 h.  les formacions de l’Escola ( els conjunts instrumentals de nivell elemental i la Big Band) van oferir un concert a portes obertes a la Residència de Cal Jorba.

Va ser un concert molt bonic en el qual hi havia avis de la residència, familiars dels avis , els nostres propis alumnes i les seves famílies, i naturalment els treballadors i treballadores del lloc.

Ens van acollir molt bé oferint-nos un bon berenar en acabar les actuacions.