Cantada contra la violència de gènere

Un any més els alumnes de l’escola han participat en l’acte contra la violència de gènere.

Aquesta acte s’ha dut a terme el passat dimecres 22 de novembre. Va començar a les 6 de la tarda amb la cançó “Suddenly Seymour” interpretada pels alumnes de les corals de la nostra escola, per donar pas a la lectura del manifest i de les 44 víctimes de violència de gènere.

Va ser la Núria Barba (regidora d’igualtat) qui en va fer la lectura i va demanar voluntaris i voluntàries per encendre una espelma per cada víctima i posar-la al llaç lila que es va posar a l’escenari.

Tot seguit, els alumnes de l’escola van cantar una segona cançó: “Maria se bebe las calles” i per acabar es va fer una flahsmob on va participar tothom qui va voler.

Us deixem l’enllaç de les fotos.

Cantada contra la violència de gènere

Els nostres alumnes toquen a la Banda de la Unió Musical de Bages

Com ja és tradició des de fa 20 anys, la Banda de la Unió Musical del Bages, pels voltants de Santa Cecília (patrona dels músics),ofereix un concert en el qual hi convida totes les escoles de la comarca i voltants.
Enguany, han participat en el concert un total de 9 escoles.
De la nostra escola hi han participat 7 alumnes, però a la banda hi tenim entre alumnes i ex-alumnes, més d’una quinzena de músics que formen part de la plantilla estable.
El teatre Conservatori es va omplir i la Banda va oferir una primera part on van tocar cinc peces d’un repertori variat i a la segona part va ser on s’hi van afegir els músics de les escoles. Músics entre 10 i 12 anys (gairebé tots) i van tocar dues cançons tradicionals catalanes, melodies clàssiques de Disney com “Colors of the wind” i Hey Baby. L’escenari es va omplir amb més de 120 músics (gairebé tots amateurs) tocant alhora. Una experiència única i inoblidable per els alumnes que hi participen per primera vegada.
Els nens i nenes participants, van rebre un diploma i una bossa de llaminadures.

Us deixem un petit carrusel de fotos,però clicant a l’apartat fotos les podeu veure totes en tamany més gran.

Colònies 2017

Com cada any, des de en fa 20 ja, els nens i nenes a partir de 6 anys i fins als 16 van de colònies musicals amb alguns professors/es de l’escola.

A part de fer molta música, ens ho passem molt bé tots junts jugant i fent activitats diverses.

Us deixem un petit recull de fotos en format de vídeo.

Concert Big Band

Els alumnes més avançats de l’escola, aquest final de curs ens ha oferit un concert digna de professionals amb un entorn completament professional.

Han pogut mostrar la seva feina a la Plaça de l’Ajuntament amb un equip de so professional. El concert ha estat el comiat del nostre curs i a la vegada una col·laboració en la festa del 10è Aniversari del Consell dels Infants.

Concert Joel Díaz

El Santpedorenc Joel Díaz ens va oferir un concert amb repertori de: Blancafort, Schumann, Bartok i Guinovart.

Va ser un concert excel·lent amb molt bon gust i una molt bona interpretació.

Us en deixem un tastet.