El dia de la Pau!

Com cada any, a l’escola hem celebrat el dia de la Pau. En aquest cas hem realitzat un seguit d’activitats relacionades amb aquesta jornada.

La primera ha consistit en la recollida d’aliments, amb la qual es vol treballar la solidaritat i el compromís social amb la gent més necessitada. Aquest menjar va destinat al Banc d’Aliments de Badalona.

Amb la segona activitat s’ha elaborat un mural entre tots els alumnes i els mestres de l’escola. Aquest és el resultat:

El dia 30, i com a activitat final, s’ha celebrat la tradicional cursa solidària on hi participa tota la comunitat educativa: alumnes, famílies i mestres. Hem finalitzat la jornada cantant la cançó El món seria més feliç i menjant una deliciosa xocolata calenta acompanyada de coca. Estava tot boníssim!

Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració tant en la cursa com en la recollida d’aliments. Entre tots podem fer un món millor!

Per veure l’àlbum complet de fotografies fes clic a sobre de la següent imatge