Sant Jordi!

El dia 23 vam celebrar Sant Jordi a l’escola, una jornada on, tant els alumnes com els mestres i les famílies, vam gaudir d’un gran nombre d’activitats.

Pel matí, els alumnes d’educació infantil van fer el punt de llibre i van acabar d’enllestir les roses per a les famílies.

Els alumnes de primària, per la seva part, van celebrar la ceremònia dels Jocs Florals. Des de l’escola volem fer èmfasi en el gran esforç que han realitzat tots els participants. És per això, que els volem felicitar a tots i animar-los a seguir gaudint de l’escriptura.

Per la tarda, tot l’alumnat de l’escola, juntament amb els mestres i familiars, vam fomentar el plaer de la lectura amb els llibres que els mateixos alumnes havien portat.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!

Per veure l’àlbum complet de fotografies fes clic a sobre de la següent imatge