Badatlestisme 5è

Els alumnes de 5è el dimecres dia 21 de novembre van anar al Badatletisme.  És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona, és un projecte inter-centres relacionat amb l’àrea d’Educació Física amb l’objectiu de millorar la relació dels nens i nenes de diferents escoles de Badalona i potenciar actituds, valors […]

Badatlestisme 5è Llegeix més »

Festa de l’aigua

Avui hem celebrat a l’escola la festa de l’aigua per acomiadar el curs i donar la benvinguda a les vacances i a l’estiu. Els alumnes de 6è ens han ajudat molt a gaudir, ja que han estat ells els encarregats de dirigir les diferents proves. Junts hem rigut, ens hem mullat i ens ho hem

Festa de l’aigua Llegeix més »

Sant Jordi!

El dia 23 vam celebrar Sant Jordi a l’escola, una jornada on, tant els alumnes com els mestres i les famílies, vam gaudir d’un gran nombre d’activitats. Pel matí, els alumnes d’educació infantil van fer el punt de llibre i van acabar d’enllestir les roses per a les famílies. Els alumnes de primària, per la

Sant Jordi! Llegeix més »

Easter Bunny

El passat 23 de març vam rebre la visita de l’Easter Bunny que, com en els darrers anys, ens va acompanyar durant l’últim dia d’escola abans de les vacances. Aquesta festivitat, a més de fer-nos gaudir buscant i menjant-nos els ous de xocolata, ens permet practicar l’anglès, ja que aquest conillet és l’únic idioma que

Easter Bunny Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut