Badatlestisme 5è

Els alumnes de 5è el dimecres dia 21 de novembre van anar al Badatletisme.  És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona, és un projecte inter-centres relacionat amb l’àrea d’Educació Física amb l’objectiu de millorar la relació dels nens i nenes de diferents escoles de Badalona i potenciar actituds, valors i normes que són inerents a l’activitat física a més de realitzar iniciació a diferents modalitats d’atletisme.

És una diada que vol servir per a potenciar esports i activitats físiques diferents, minoritàries i innovadores.

L’activitat està dirigida al cicle superior, concretament al curs de 5è.

Us deixo un recull de fotogràfies.