Ens coneixem amb el cor a P4

A la nostra escola fem una gran aposta pel treball cooperatiu i, aquest any, iniciem aquest projecte com a tal.

A educació infantil, desenvoluparem dinàmiques per tal de  fomentar la cohesió de grup, importantíssima i bàsica per a , poc a poc, anar treballant de forma més cooperativa.

Així, a P4, el primer dia, tot i que ens coneixíem perquè som poquets, hem dut a terme una dinàmica cooperativa que s’ anomena “la pilota” però som tant amorosos i amoroses que nosaltres ho hem fet “amb el cor”.

Tothom s’ha presentat i ens ha dit una cosa que li agrada molt! Ens hem anat passant el cor i coneixent, d’aquesta manera, una miqueta més.

Després, hem decorat uns cors per a regalar al pare/mare el dia de la reunió d’ inici de curs.

El dia de la reunió de pares i mares, també hem fet aquesta dinàmica però, en comptes de dir el que els agrada més, als adults se’ls ha demanat que escriguin, en un cor de paper acolorit i, de forma anònima i voluntària, què esperen de P4!

Entre tots i totes, infants i adults, hem muntat un raconet a la classe. Els desitjos compartits ens acompanyaran “a la recerca  d’un curs ple d’emocions” i, esperem que al final, s’hagin assolit tots i, si pot ser , amb escreix!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut