Visita als Instituts Miquel Tarradell i Milà i Fontanals

 

Els passats 12 i 18 de febrer vam anar a veure l’institut Miquel Tarradell i l’institut Milà i Fontanals, respectivament, amb els de 6è (A i B). Hem anat a fer les visites als instituts perquè l’any vinent ja marxem de l’escola.

L’institut Miquel Tarradell es troba situat al costat de la nostra escola. En canvi, l’institut Milà es troba a uns 10 minuts de la nostra escola a peu.

L’Institut Miquel Tarradell, que es troba a l’edifici adjunt a la nostra escola. Ens esperaven dos ex-alumnes de l’escola: el Bilal i la Bàrbara per fer-nos de guies pel centre. Hem pogut veure: les aules, laboratoris, aules d’informàtica, aules de dibuix i la biblioteca. Ens van convidar a esmorzar i ens van explicar moltes coses de com funciona l’institut.

A la visita del Milà i Fontanals ens van donar la benvinguda i els alumnes de 2n d’ESO ens van fer una actuació de gimnàstica. Després ens vam dividir en 3 grups i vam fer tres tallers de laboratori: un sobre les cèl·lules, un altre de química de mescles i, l’últim, de física, sobre les forces. Per acabar, ens van convidar a esmorzar i ens hem fet una foto tots junts a l’escala principal.

Amb aquestes visites, tanquem la ronda de sortides als centres públics adscrits a la nostra escola. Ara ja tenim un peu a l’institut!


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>