Taller sobre els pingüins de Nova Zelanda amb la col·laboració de Casa Àsia i l’ICM. (Institut de Ciències del Mar)

El dijous 3 d’octubre ens va visitar l’ambaixadora de Nova Zelanda, Tara Morton, per assistir al taller sobre l’estat actual dels pingüins en aquesta regió que van realitzar la Míriam i l’Angela a l’alumnat de 5è de primària.

Ens van explicar informació sobre la contaminació dels oceans, com aquesta afecta als pingüins de la zona de Nova Zelanda i Austràlia. Desprès, per grups, l’alumnat es va convertir en experts investigadors per tal de poder descobrir com la contaminació afecta al pingüins en els diversos aspectes de la seva vida.

Va ser molt divertit poder ubicar vàries colònies de pingüins, col·laborar amb els companys i companyes de diferents grups d’experts. Poder descobrir què està destruint els seus ecosistemes i com podem ajudar des d’aquí perquè la seva vida sigui més fàcil.

@CasaÀsia 

@ICM