CAMINANT ENTRE DINOSAURES

Des del curs passat, els alumnes de Cicle Inicial teníem ganes d’estudiar els dinosaures. Així que, aquest curs, lo primer que vam fer va ser engegar aquest projecte. A partir de les  bones preguntes que vam plantejar, vam elaborar, entre tots, l’índex del treball que va quedar plasmat en un mapa conceptual que, poc a poc, vam anar completant amb la informació recollida. Per poder completar el nostre estudi, hem necessitat les matemàtiques (mesura, classificació, lògica, numeració…), llegir molt i extreure informació de la visualització de documentals, fer escolta activa de les aportacions i reflexions dels companys i les mestres, practicar l’expressió oral (vam anar a la ràdio) i moltes coses més. El món dels dinosaures ens va descobrir una manera diferent d’apropar-se a l’estudi dels éssers vius i ha desvetllat la nostra curiositat per aprendre’n més coses.