Castanyada 2019

Arriba la Castanyada!!

Ja comença a fer una mica més de fred, ens posem una jaqueta i anem a l’escola per celebrar aquesta festa que ens agrada tant.

Pel matí ens preparem: ens posem el davantal, mans ben netes, cabells recollits i moltes ganes d’embrutar-nos les mans! I ara, a remenar el moniato, l’ametlla i el sucre, per fer unes pilotes ben “rodonetes” i molt bones que són els panellets, que tant ens agraden. Mmm… què bons!

I amb la panxa ben plena anem a fer exercici per baixar el dinar amb les cançons i les danses que tenim preparades, per interpretar davant de tota l’escola i davant d’unes senyores velles i divertides: les castanyeres!

Cada cicle ha preparat una cançó i una dansa diferent:

• Els nens i les nenes d’infantil han cantat i han gaudit molt de la cançó de “M’agrada la tardor” i han ballat “El ball de la castanya”.
  • Cicle Inicial representa i canta la cançó “A la tardor” de El Pot Petit  i el “Ball de les pedretes” com a dansa.
  • Cicle Mitjà fan un ska que parla de bolets: “Boletaire”; i han ballat la dansa dels “7 salts”.
  • I Cicle Superior ens ha sorprès amb un rap inventat per ells mateixos sobre la castanyada, la tardor i halloween, i acaben amb la dansa del “Galop del Ball de Gitanes”.

Finalment tothom ens unim a la festa per ballar i cantar una última cançó.

Ha estat una castanyada molt divertida i animada, ens ho hem passat súper bé i ja tenim ganes de la pròxima!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *