PREINSCRIPCIÓ AL CURS 2021-22

A l’atenció de les famílies que el proper curs 2021-22 seran noves al centre:

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya  ha posat en marxa un nou web per a formalitzar la preinscripció al curs 2021-22. El trobareu en aquest enllaç:

És un espai en el que hi trobareu suport, tota la informació necessària per a la la tramitació telemàtica de la preinscripció del vostre infant i també un ampli apartat de preguntes més freqüents en el que es resolen dubtes comuns.

A continuació, us deixem un vídeo explicatiu i una guia de com cal fer la preinscripció escolar en línia i quina documentació cal presentar. (El vídeo està pensat per a tot Catalunya. En el cas de la nostra escola, el procés es simplifica. Per exemple, no cal aportar documentació per acreditar criteris que donen punts per accedir al centre. Tingueu en compte que, tal i com s’indica més avall, les famílies que voleu preinscriure un infant a P3 rebreu la informació al vostre correu electrònic i podeu posar-vos en contacte amb l’escola sempre que ho cregueu necessari).

També podeu consultar aquesta guia:    GUIA PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-22

IMPORTANT:

• L’escola es posarà en contacte via correu electrònic amb les famílies que tinguin infants que el curs vinent cursaran P3.
  • La preinscripció només l’han de fer els infants que s’incorporen de nou a la nostra escola, la resta no l’ha de fer.
    • Presentació de la sol·licitud: Educació Infantil de segon cicle (alumnat que el curs vinent farà P3 o alumnat NOU a l’escola que cursarà P4 o P5) i Educació Primària (alumnat NOU que vol cursar 1r, 2n, 3r, 4t, 5è o 6è de Primària a l’Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa: del 15 al 24 de març de 2021.