CARNAVAL 2021

Aquest curs hem celebrat un Carnaval diferent, l’hem hagut d’adaptar tenint en compte les circumstàncies en les que ens trobem però hi ha una cosa que no ha canviat… ENS HO HEM PASSAT SÚPER BÉ!

A continuació, us deixem una mostra de les diferents activitats que vam fer a l’escola.

L’AJUNTAMENT d’aquest curs tenia molt nivell, no us sembla?

Els membres de l’Ajuntament convocats en Junta van acordar unes consignes a tenir en compte  totes les tardes de la setmana més esbojarrada del curs!

Dilluns 8 de febrer,  els superherois i les superheroïnes de l’escola vam vestir dessuadora i gorra!

Dimarts 9 de febrer, vam anar vestits de…. hawaianes i hawaians!

Dimecres 10 de febrer, tots vam anar amb pijama i sabatilles!

Dijous 11 de febrer, dijous gras, ens vam vestir amb roba còmoda com si anéssim d’excursió i vam berenar al pati de l’escola.

Divendres 12 de febrer,  vam lluir les disfresses de superheroïnes i superherois que havíem preparat durant la setmana.  També vam ballar dos balls que havíem estat practicant tota l’escola! Què bé ens ho vam passar! Ens vam pintar els cabells i l’Ajuntament ens va regalar una xapa súper bonica!

Ah! I vam tenir una reina Carnestoltes de categoria! La superheroïna Súper Estel que Cicle Inicial havia creat per al seu còmic va prendre vida i va arribar a l’escola amb patinet! Què divertit va ser!