DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA

Estimades famílies,

A continuació, us deixem dos enllaços per tal que pugueu descarregar-vos el model de declaració responsable del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

DECLARACIÓ RESPONSABLE – EDUCACIÓ INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE – EDUCACIÓ PRIMÀRIA

*El primer és per a les famílies d’alumnes d’Educació Infantil (infants que cursen P3, P4 i P5) i, el segon, per a les famílies d’alumnes d’Educació Primària (infants de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è).

A les reunions d’inici de curs que es realitzaran per nivells al llarg d’aquesta setmana, us informarem d’aquest tema.

Serà imprescindible que els vostres fills/les vostres filles presentin la declaració responsable emplenada i signada  el primer dia d’escola, dilluns 14 de setembre de 2020.

*Si teniu més d’un infant, haureu d’omplir i signar una declaració per cadascun d’ells.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!