INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES – SALUT ESCOLA

Estimades famílies,

Us deixem l’enllaç al Canal Salut Escola de la Generalitat de Catalunya. En aquest espai hi trobareu tota la informació sobre els procediments i la situació de la comunitat escolar, en el marc de la pandèmia. A la part dreta de la pàgina hi veureu l’apartat “Informació per a famílies” pensat per a que estigueu al dia de les mesures, actuacions i decisions que es vagin prenent i que puguin afectar al desenvolupament del curs.

CANAL SALUT ESCOLA

Tot seguit us adjuntem la carta que la Consellera de Salut i el Conseller d’Educació escriuen a les famílies i que porta per títol “Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles”, el seu annex i una infografia sobre les mesures Salut/ Escola.

CARTA A LES FAMÍLIES

ANNEX – CARTA A LES FAMÍLIES

INFOGRAFIA – MESURES SALUT/ ESCOLA

Us esperem a les reunions d’inici de curs en les que us explicarem aquestes informacions i d’altres més concretes del nostre centre.

Fins aviat!