AJUTS PER ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes escolaritzats en centres educatius espanyols que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu i reuneixin els requisits establerts.

Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Trobareu més informació i podreu fer la sol·licitud al següent enllaç:

AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

A la part inferior de la pàgina trobareu l’opció “sol·licitar ajut” només cal clicar “comença” per iniciar el tràmit.

El termini per presentar les sol·licituds és del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020.