Benvinguts a L’AFA

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA de l’escola us volem donar la benvinguda en aquesta nova etapa que comenceu amb els vostres fills i filles. Per tal d’animar-vos a formar part del nostre col·lectiu us fem aquest petit resum de les tasques i objectius de la nostra associació.

SEGONS ELS NOSTRES ESTATUTS ELS OBJECTIUS DE L’AFA SÓN:

a) Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, a les famílies i els tutors, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.

b) Promoure la participació de les famílies dels alumnes en la gestió del centre.

c) Assistir les famílies dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.

d) Promoure la representació i la participació de les famílies dels alumnes en el Consell Escolar i altres òrgans col·legiats.

e) Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.

f) Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.

g) Promoure les activitats de formació de famílies, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.

h) Promoure i realitzar tota mena d’activitats fisicoesportives.

L’AFA també és la responsable de la gestió del menjador escolar, la responsable de coordinar les activitats extraescolars i un enllaç vostre amb l’escola.

Us facilitem en aquest espai els annexos següents:

1.- Butlleta d’inscripció a l’AFA.

2.- Full d’inscripció al menjador escolar.

3.- Inscripció extraescolars AFA.

4.- Inscripció hora d’acollida AFA.

També tenim a disposició de tots els socis i sòcies els Estatuts de la nostra Associació així com el Pla del Menjador Escolar.

Ens podeu contactar a través del correu electrònic: afaescolativissa@gmail.com

La Junta