Fem ràdio

Nosaltres, els alumnes de 5è de C.S., us volem explicar algunes coses dels nostres programes de ràdio.

Us preguntareu perquè anem a la ràdio. Doncs mireu, hi anem per explicara als oients quins projectes fem i farem a l’escola.

Si ens voleu escoltar sintonitzeu cada divendres Ràdio Tivissa a les 10:30h del matí.

Però, no només hi anem nosaltres, no! Cada setmana hi va un nivell o un cicle diferent.

El darrer programa va ser el divendres 26-01-2018. Hi vam explicar quina era la nostra opinió del primer trimestre, que esperàvem del segon i com ens havia anat el Nadal. També varem explicar diverses activitats que hi ha preparades pel segon trimestre i vam comentar l’obra de teatre “Fantasmas” que va interpretar Amanida, el grup teatral de l’ONCE i que estava prevista pel primer trimestre; que per cert, ens va agradar molt.

Nosaltres creiem que anar a la ràdio i fer de locutors és una activitat molt divertida. Però primer hem de fer una feina molt important, decidim i redactem les noticies, som els guionistes redactors.

Nosaltres, ens ho passem molt bé, ens agrada fer ràdio, però al mateix temps, també estem una mica nerviosos, ens impressiona força el fet de parlar per un micròfon i pensar que ens sent molt gent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *