TROBADA BASTONERA A MOLLERUSSA

Aquest dissabte passat, com ja és costum, la nostra escola ha participat a la 15a Tarda bastonera de Mollerussa i  4a Trobada Bastonera de les Terres de Ponent, enmarcada en els actes de celebració dels 15 anys del Casal Popular l’Arreu.

Tots els bastoners, que han volgut participar, han ballat junt amb altres colles bastoneres de Ponent: Arreu de Mollerussa, Parc de l’aigua de Lleida, esbart Albada de Tàrrega, bastoners de Balaguer, bastoners de Peramola i de les escoles de: Pompeu Fabra de Mollerussa i escoles de Sidamon i Poal.

Ha estat una tarda molt especial i divertida, on hem gaudit de la cultura popular al ritme dels bastons per les places de Mollerussa, acompanyats de tots els assistents.

Gràcies a tots i totes per la vostra motivació!