QUIN ÈXIT! LA CANTATA: LA CIUTAT I LA LLUNA

El passat divendres 5 d’abril, l’alumnat de 4t de l’escola Les Arrels va participar en la Cantata que es va celebrar a Vilanova de Bellpuig. Va ser molt enriquidor perquè participaven tots els nens i nenes de 4t de tota la comarca del Pla d’Urgell, entre tots vam interpretar les cançons mentre ens acompanyava in situ l’Orquestra Jove de l’Escola de Música de Mollerussa.

Tothom es va quedar meravellat de la nostra interpretació, i la posada en escena va ser sorprenent. Moltes gràcies per la vostra participació, cliqueu a l’enllaç per saber-ne més, mireu i gaudiu!