Maletes viatgeres📚💼

Les maletes viatgeres ja són aquí!

Cada classe té dues maletes viatgeres amb llibres (en català, castellà i anglès) adaptats a cada nivell. L’alumnat tindrà una setmana per gaudir de la maleta i llegir tots els llibres. Dins la maleta trobareu una llibreta on ens agradaria que anotéssiu suggeriments i sensacions d’aquesta experiència. També podeu afegir-hi fotos o dibuixos.

Trobareu llibres per comentar, per imaginar, per aprendre, per gaudir…Fent, així una bona manera de fomentar la lectura i d’implicar-vos com a famílies i participar en la formació dels vostres infants.

Els objectius d’aquestes maletes són:

• Promoure el gust per la lectura.
  • Contribuir a la presa de consciència de l’important paper que té la família en el foment de la lectura.
  • Afavorir el desenvolupament de l’hàbit lector en l’alumnat del centre.

Sabem que hi ha llibres apassionants, llibres que agraden i llibres que no agraden, esperem que dins d’aquestes maletes en trobeu dels primers i dels segons.

Recordeu tenir-ne cura!

Esperem que aquestes lectures compartides us agradin i us animin per continuar llegint en família.

La lectura és el viatge dels que no poden agafar el tren.

Francis de Croisset

BONA LECTURA!