Sweet potato Contest 2023

Aquesta nova iniciativa de manualitats a través d’un producte tan típic de la castanyada com el moniato ha sigut tot un èxit a l’escola.

Un gran nombre de nens i nenes han preparat a casa, amb l’ajuda de les famílies, uns sweet potatos molt elaborats, divertits, temàtics i sobretot molt originals!

Tenim la brillant exposició als passadissos de l’escola amb els resultats creatius de tothom qui ha participat, un total de 140 creacions!

El proper dilluns el jurat triarà els guanyadors de cada cicle per cadascuna de les categories: ORIGINAL, DIVERTIT I TERRORÍFIC.

Si bé els guanyadors hem sigut tots els membres de l’escola de poder gaudir d’aquesta estona de treball fet per alumnes i famílies. Hi ha molta creativitat en les famílies de Les Arrels.

Durant la celebració de la castanyada del proper dimarts 31 d’octubre comunicarem els guanyadors mentre mengem castanyes i panellets.

Us compartim les fotografies de tots i cadascun dels treballs presentats a l’exposició.

Enhorabona a tots els participants!

Si cliqueu a la imatge accedireu al recull fotogràfic.

sweet potato contest
Accès a les imatges de l’exposició dels treballs.